POPCROP Popcorn z modré kukuřice BIO je neobvyklý jak svou barvou, tak i chutí. Příchuť himalájské soli a extra panenského kokosového oleje tě uchlácholí svou jemností a hned potom nakopne příjemnou slaností a křupem. Modrá kukuřice je speciální odrůda, která je výjimečná svou barvou, kterou získává díky vysokému obsahu anthokyanů. Kromě příjemné slanosti v pozadí ucítíš také tóny oříšků. Modrá kukuřice také zůstává bez palmového oleje a chemikálií a jediné čeho v ní najde opravdu dost je slastná chuť kukuřice, antioxidanty a vláknina. POPCROP Popcorn z modré kukuřice BIO v bodech: modrá barva, bezva chuť s příchutí kokosového oleje a himalájské soli vysoký obsah anthokyanů, antioxidantů a vlákniny bez chemických látek a palmového oleje
Energetická hodnota | 1 710 kJ kJ / 409 kcal kcal |
Tuky | 14.9 g g - z toho nasycené mastné kyseliny 8.9 g g |
Sacharidy | 47.1 g g - z toho cukry 0.7 g g |
Vláknina | 23.2 g g |
Bílkoviny | 10.1 g g |
Sůl | 0.23 g g |
Alergeny | — |
Složení | Bio modrá kukuřice, panenský kokosový olej, himálajský sůl |
Hmotnost | 50 g |
Čistá hmotnost | — |
Doporučení | — |
Země původu | Polsko |
Výrobce | Jetting systems/MDR Healthy Food. Zulawska 13A, PL-82103 Mikoszewo, Polsko |
Teplota skladování | Chraňte před přímým slunečním zářením. Po otevření uchovávejte v chladu a spotřebujte do 2 dnů. |
V POPCROP si uvědomují důležitost zdravého stravování a správné výživové výchovy. Proto je jejich posláním nabízet zákazníkům zdravé a chutné potraviny a občerstvení. Každý den hledají nové přírodní a hodnotné suroviny, na jejichž základě vytvářejí recepty. Zkouší, testují a do svých výrobků vkládají zkušenosti a lásku.
Vycházejí z toho, že způsob, jakým nahlížejí na společenskou odpovědnost, se odráží v dlouhodobých cílech jejich společností. Zohledňují ekologickou stopu, kterou zanechávají, a měnící se požadavky zákazníků, kteří usilují o zdravější životní styl. Všechny kroky v oblasti udržitelného rozvoje a aktivit pro místní komunity se týkají lidí a zůstanou s nimi navždy.
Vždyť každý z nás je v první řadě člověk, a teprve potom podnikatel, zaměstnanec, zákazník nebo dodavatel.